✅ اطلاعیه برگزاری نهمین دوره آزمون های ادواری

⭕️ به اطلاع کلیه اعضای محترم سازمان می رساند؛ آزمون های ادواری دوره نهم از اول دی ماه سالجاری در 18 رشته تحصیلی محتلف شامل؛ زراعت و اصلاح نباتات، باغبانی، مرتع و آبخیزداری، گیاهپزشکی، اقتصاد کشاورزی، آبیاری و زهکشی، علوم دامی، ماشین های کشاورزی و مکانیزاسیون، علوم و صنایع غذایی، جنگل داری، شیلات، محیط زیست، فضای سبز، خاکشناسی، ترویج و آموزش کشاورزی، علوم و صنایع چوب و کاغذ، مدیریت و آبادانی روستاها و علوم کشاورزی شروع خواهد شد.

⏰ بر این اساس، اعضای محترم سازمان از اول دی ماه سالجاری به مدت سه ماه (آخر اسفند ماه سالجاری) فرصت دارند با مراجعه به کارتابل خود در سامانه جامع مدیریت آموزش سازمان (قسمت آزمون ها)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به آدرس http://185.94.98.166 🌐، نسبت به ثبت نام و دریافت سؤالات و ثبت پاسخ آزمون در سامانه مذکور اقدام نمایند.

⚠️ در این خصوص توجه به نکات ذیل ضروری می باشد:

⭕️ در آزمون های مذکور نمره منفی لحاظ نخواهد شد و کسب 60 درصد امتیاز، برای صدور گواهی قبولی الزامی می باشد.

⏱پس از دانلود سوالات، متقاضی تا پایان اسفند ماه سالجاری فرصت دارد پاسخنامه مربوطه را در سامانه یاد شده تکمیل و ثبت نام خود را نهایی نماید.

📝 پس از تکمیل پاسخنامه و ثبت نهایی، دیگر امکان تغییر آن نخواهد بود. لذا ضروری است متقاضیان دقت لازم در تکمیل پاسخنامه را داشته باشد.

🔚 پس از پایان مهلت ثبت نام، نتایج آزمون در کارتابل الکترونیکی سامانه یاد شده درج خواهد شد.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها