پویایی اصلی ترین نیاز و رمز ماندگاری یک مسئول فنی است

پویایی اصلی ترین نیاز و رمز ماندگاری یک مسئول فنی است

مسؤول فنی گلخانه تولید گل رز هلندی:
پویایی اصلی ترین نیاز و رمز ماندگاری یک مسئول فنی است

مسؤول فنی تولیدگل رز هلندی شرکت شرکت زرین گهر ارس گفت: پویایی اصلی ترین نیاز و رمز ماندگاری مسئول فنی یک واحد تولیدی کشاورزی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، مهندس مهدی شیردل، مسؤول فنی واحد تولیدی یک هکتاری گل رز هلندی در گفتگوی اختصاصی با سنم اظهار داشت: حضور مسؤول فنی در کلیه مراحل تولید الزامی است و می بایست نظارت دائم در مراحل تولید را داشته باشد.
وی با اشاره به اقدامات شاخص جهت ارتقای بهره وری در گلخانه اظهار داشت: برای این که مسؤول فنی بتواند در واحد تولیدی موفق ظاهر شود بایستی اطلاعات و دانش خود را بروز نموده و روحیه ای پویا در این زمینه داشته باشد و و با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود افزایش تولید را رقم زند.
مهندس مهدی شیردل اذعان داشت: در گلخانه گل رز شهرستان جلفا با سطح زیر کشت یک هکتار عملکرد سالانه واحد تولیدی با شیوه های قبلی بصورت میانگین هر ماه 103000 شاخه بود که بعد از شروع همکاری به 199550 شاخه در ماه رسید که عملکرد خوب و رضایت بخش می باشد.
این مسؤول فنی موفق گفت: پیشنهاد می شود یک کمیته فنی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی در زمان اخذ پروانه اشتغال مهارت های فنی و حرفه ای مسؤولین فنی را بررسی و مورد تایید قرار دهد تا در زمان حضور در واحد تولیدی کارآیی و کارآمدی لازم را داشته باشد.
وی افزود: از سازمان نظام مهندسی کشاورزی انتظار می رود موانع موجود بر سر راه الزام استقرار مسؤولین فنی در واحدهای تولیدی را پیگیری نماید تا ضمن با حضور بیشتر این کارشناسان در عرصه های کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار، بهره وری واحدهای تولیدی و درآمد تولیدکنندگان و سرمایه گذراران نیز افزایش پیدا کند که این عوامل ضامن توسعه پایدار کشاورزی می باشند.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها