سازمان نظام مهندسی کشاورزی پرچم دار مردمی کردن مهارت آموزی در بخش کشاورزی است

مدیر مرکز مهارت آموزی و توان افزایی شرکت مجتمع رز آرین:
سازمان نظام مهندسی کشاورزی پرچم دار مردمی کردن مهارت آموزی در بخش کشاورزی است

مدیر مرکز مهارت آموزی و توان افزایی شرکت مجتمع رز آرین گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی پرچم دار مردمی کردن مهارت آموزی در بخش کشاورزی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم آذربایجان شرقی، مهندس رسول مهندس نژاد، مدیر مرکز مهارت آموزی و توان افزایی شرکت مجتمع رز آرین در مصاحبه با خبرنگار سنم استان گفت: مجتمع رز آرین 16 سال است در زمینه تولید بوته های پیوندی روش استیتیگ فعالیت می کند و به نتیجه رساندن این پروژه مستلزم هزینه های بالا و تحقیقات مداوم بوده که در طول مدت شش سال به دست آمده است
وی افزود: ظرفیت تولید این مرکز به صورت ماهانه 10 الی 20 هزار بوته می باشد البته مشکلات عدیده ای از جمله کود و سم و مواد اولیه غیره بر تولید با استفاده از تکنیک مذکور سایه انداخته است.
مهندس رسول مهندس نژاد در خصوص ضرورت و نقش دوره های مهارت آموزی در ارتقای توانمندی کارشناسان افزود: با توجه به تجارب عملی سال های گذشته، شناخت کلی از سازه های گلخانه، انواع بستر کشت، آشنایی با لوازم اندازه گیری، روش های صحیح سمپاشی و محلول پاشی و … از سرفصل های آموزشی مهم برای مهارت آموزان می باشد.
وی در خصوص نحوه همکاری این مرکز با سازمان نظام مهندسی گفت: دوره های آموزشی این مجتمع در دو بخش کارشناسی و اپراتوری برگزار می شود و در پایان دوره با برگزاری آزمون عملی نتایج دوره به سازمان نظام مهندسی اعلام می گردد.
مدیر مرکز مهارت آموزی و توان افزایی شرکت مجتمع رز آرین در پایان گفت: هدف این مجتمع یاری رسانی به دانش آموختگان جدید و کم تجربه در زمینه کشاورزی بوده و لذا هیچ چشم داشتی از سازمان نظام مهندسی کشاورزی که خود پرچم دار این تفکر است، نداریم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها