تنها راه ارتقای توانمندی های حرفه ای دانش آموختگان کشاورزی اجرای برنامه های مهارت آموزی در واحدهای تولیدی است

مهارت آموز موفق مرکز توان افزایی مجتمع رز آرین:

تنها راه ارتقای توانمندی های حرفه ای دانش آموختگان کشاورزی اجرای برنامه های مهارت آموزی در واحدهای تولیدی است

مهارت آموز موفق مرکز توان افزایی مجتمع رز آرین گفت: تنها راه ارتقای توانمندی های حرفه ای دانش آموختگان کشاورزی اجرای برنامه های مهارت آموزی در واحدهای تولیدی است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم آذربایجان شرقی، مهارت آموز موفق مرکز توان افزایی مجتمع رز آرین در مصاحبه با خبرنگار سنم استان در خصوص ضرورت و نقش دوره های مهارت آموزی در ارتقای توانمندی کارشناسان گفت: با وجود رشد دانش و تکنولوژی و ماشینی شدن در عصر حاضر، یکی از ضروری ترین ویژگی های هر فرد کسب دانش و مهارت انجام کار است که در سایه این دو، فرد می کوشد که موانع و مشکلات را بردارد و دانش فنی خود را افزایش دهد و موقعیت کاری را بهبود ببخشد و تبدیل به فرصت کند.
وی افزود: از بدیهی ترین نیازهای هر شرکت یا سازمان داشتن نیروی متخصص و ماهر می باشد و آموزش های مهارت محور، منجر به ایجاد تخصص در فرد به همراه تجربه کاری و توسعه مهارت و توانمندی فرد می شود.
مهندس شهین کریمی با اشاره به کیفیت دوره های مهارت آموزی برگزار شده در مرکز افزود: دوره های مهارت آموزی از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و باعث افزایش اطلاعات تخصصی و دانش فنی می شود.
کریمی افزود: برگزاری مستمر دوره های تخصصی تر و شناسایی مراکز موفق، همکاری با مراکز نوآور و دانش بنیان و معرفی مهارت آموز به این مراکز، استفاده از ظرفیت مراکز برای آموزش تخصصی و فنی و اشتغال از انتظارات مهارت آموزان از سازمان نظام مهندسی کشاورزی می باشد.
وی با اشاره به میزان اثربخشی دوره مهارت آموزی در اشتغال و ارتقای توانمندی های حرفه ای گفت: مراکز مهارت آموزی یکی از راهکارهای اساسی برای کسب دانش و مهارت محسوب می شود که می تواند نیروی انسانی متخصص و کارآمد تربیت کند و وارد بازار کار کند.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها