کسب مهارت عملی اولین گام مهم در ایجاد خود اشتغالی و درآمد پایدار در بخش کشاورزی می باشد

مهارت آموز موفق مرکز توان افزایی و مهارت آموزی مودت قاین:

 کسب مهارت عملی اولین گام مهم در ایجاد خود اشتغالی و درآمد پایدار در بخش کشاورزی می باشد

 مهارت آموز شرکت تعاونی مرغداری مودت قاین گفت: کسب مهارت عملی اولین گام مهم در ایجاد خود اشتغالی و درآمد پایدار در بخش کشاورزی می باشد که در مراکز توان افزایی و مهارت آموزی انجام می شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، مهندس سعید مرادزاده، مهارت آموز موفق در گفتگوی اختصاصی با سنم، اظهار داشت: علم و تجربه ای که در مراکز توان افزایی و مهارت آموزی مورد یادگیری قرار می گیرد، در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وجود ندارد که این کار با معرفی اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به خیرین اجتماعی و آموزشی محقق می شود.

 مهارت آموز موفق مرکز مودت قاین اذعان نمود: عدم دریافت هزینه یکی از مهم‌ترین مزیت های معرفی مهارت آموز توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی به واحد های تولیدی دارای مجوز می باشد.

 مهندس مرادزاده با اشاره به اجرای مطلوب دوره های مهارت آموزی در استان افزود: معرفی مهارت آموز از سوی سازمان باید به صورت مستمر و برای یک دوره کامل پرورش انجام تا اطلاعات فنی و عملی  بطور کامل صورت گیرد.

 وی یادآور شد: دوره های مهارت آموزی را با هیچ نوع آموزشی نمی توان جایگزین کرد چرا که این دوره های مهارت آموزی به صورت گروه های چند نفره و با همفکری و هم اندیشی هم انجام می گیرد و موجب هم افزایی در اجرای دوره مهارت آموزی می شود.

 شایان ذکر است، پس از اتمام دوره مهارت آموزی، مهارت آموزان مرکز توان افزایی و مهارت آموزی مودت قاین، به عنوان مسؤول فنی در واحدهای تولیدی تحت پوشش این شرکت مشغول به فعالیت می شوند.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها