توسعه مهارت آموزی و ارتقای تــوانمندی های دانش آمــوختگان متقاضی ورود به بازار کار از کارکردهای مهم مراکز توان افزایی و مهارت آموزی می باشد

مدیر مرکز توان افزایی و مهارت آموزی شرکت پایش سبز معتمد:

توسعه مهارت آموزی و ارتقای تــوانمندی های دانش آمــوختگان متقاضی ورود به بازار کار از کارکردهای مهم مراکز توان افزایی و مهارت آموزی می باشد

مدیر مرکز مهارت آموزی و توان افزایی پایش سبز معتمد گفت: توسعه مهارت آموزی و ارتقای تــوانمندی های دانش آمــوختگان متقاضی ورود به بازار کار از کارکردهای مهم مراکز توان افزایی و مهارت آموزی می باشد.

به گزارش روابط عمومی سنم استان، مهندس الهامی در گفتگوی اختصاصی با سنم، عنوان نمود: مرکز مهارت آموزی و توان افزایی پایش سبز معتمد از سال 1390 شروع به فعالیت نموده و به عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه پایش زیست محیطی در بخش آب، پساب، خاک، هوا، صدا و …، آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد و آزمایشگاه همکار جهادکشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مشغول به کار می باشد.

وی با اشاره به اثرگذاری دوره های مهارت آموزی در ارتقای توانمندی کارشناسان تصریح کرد: کسب آموزش های تئوری در دانشگاه به تنهایی برای ورود به بازار کار کافی نیست و حضور مهارت آموزان در مراکز مهارت آموزی سبب افزایش توانمندی، اعتماد بنفس و کسب تجربه آنها جهت ورود به بازار کار می گردد.

الهامی با اشاره به استقرار این واحد در محل دانشگاه پیام نور و دارا بودن فضای آزمایشگاهی استاندارد، از این مسئله به عنوان یک امتیاز بزرگ برای جذب نیروی مهارت آموز برای این شرکت نام برد.

وی افزود: شرکت پایش سبز معتمد به عنوان آزمایشگاه خاکشناسی نیز با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان همکاری می نماید که از دانش آموختگان رشته های مرتبط در زمینه مهارت آموزی استقبال می نماید. توقع این شرکت از مهارت آموز رعایت کلیه اصول اخلاقی و انضباطی، اشتیاق برای کسب دانش و تجربه جدید است.

مدیر مرکز مهارت آموزی در انتها ضمن قدردانی از اقدامات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در زمینه توسعه مراکز مهارت آموزی و بهره گیری از ظرفیت های آنها برای ارتقای توانمندی های حرفه ای کارشناسان، خواهان اطلاع رسانی بیشتر موضوع به دانش آموختگان و جذب مهارت آموز بیشتر شد.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها