شرایط بهره مندی از ارجاع کار هوشمند سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

شرایط بهره مندی از ارجاع کار هوشمند سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

پیرو راه اندازی سامانه ارجاع کار هوشمند سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، شرایط بهره مندی از ارجاع کار هوشمند، توسط سازمان مرکزی اعلام شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، بر این اساس، داشتن رتبه مشاوره یا پیمانکاری، داشتن پروانه اشتغال معتبر، داشتن صلاحیت ارجاع کار در رشته فعالیت مورد نظر، درج شماره شبای بانکی مورد تایید شرکت شاپرک و ارائه مختصات جغرافیایی ( latو long) محل سکونت یا یکی از محل های فعالیت حرفه ای دارای مجوز از سازمان نظام مهندسی از شرایط مهم و اساسی ارجاع کار هوشمند برای کارشناسان عضو این سازمان می باشد.
گفتنی است، مدرک احراز محل سکونت در شهر؛ اجاره نامه یا سند مالکیت مسکونی و برای محل سکونت در روستا؛ هرگونه مدرک دال بر سکونت (قبض آب، برق و تلفن، تأیید شورایاری و …) می باشد.
همچنین در صورت انتخاب یکی از محل های حرفه ای دارای مجوز از سازمان (مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی)، مدیر مرکز مربوطه می بایست در کارتابل خود نسبت به تایید و قبول کارشناس مورد نظر اقدام نماید.

ویرایش شهرستان، بخش، شهر، دهستان، روستا از قسمت زیر سیستم عضویت–> انتقال عضویت و هر 6 ماه و 2 بار در سال امکان پذیر می‌باشد

راهنمای درج مختصات جغرافیایی در سامانه سانکا:

همچنین می‌توانید هر زمان وضعیت امکان ارجاع کار را از قسمت گزارشات–>اطلاعات من > اطلاعات من مطابق تصویر ذیل مشاهده نمایید.

بررسی پرونده عضویت جهت مشاهده امکان ارجاع کار

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها