نقش موثر رسانه‌ها در ترغیب مردم برای حمایت از بخش کشاورزی

نقش موثر رسانه‌ها در ترغیب مردم برای حمایت از بخش کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی بر نقش موثر رسانه‌ها در تشویق و ترغیب مردم برای حمایت از کشاورزان و تولیدات بخش کشاورزی کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سیدجواد ساداتی‌نژاد گفت: در سال ۱۴۰۲ با تغییر نگرش و ایجاد یک خط مشی جدید در حوزه رسانه‌ای کشاورزی کشور، باید جایگاه شایسته‌ای برای رسانه‌های بخش کشاورزی پایه‌ریزی کنیم، تا در سال‌های آینده نیز مورد استفاده قرار گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که رسانه یک ضرورت برای بخش کشاورزی کشور است، افزود: بخش کشاورزی عامل قدرت در کشور است و برای حمایت از کشاورزان باید جایگاه رسانه‌ها در بخش کشاورزی را برای مردم بازتعریف کرده و از ظرفیت رسانه‌ها برای نمایان کردن نقاط قوت بخش کشاورزی و رفع نقاط ضعف استفاده کنیم.

وی با بیان این که اقتدار غذایی به اقتدار رسانه‌ای نیاز دارد، خاطرنشان کرد: کشاورزی بخش قدرتمندی است که به رسانه‌های قدرتمند نیاز دارد، بنابراین رسانه‌ها با تغییر نگرش و استفاده از ابزار‌ها و روش‌های جدید رسانه‌ای و با جهاد تبیین در حوزه غذا و کشاورزی، می‌توانند رسالت خود را به انجام برسانند.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها