مسؤولین فنی واحدهای تولیدی طلایه داران دانش در عرصه های کشاورزی می باشند

مسؤولین فنی واحدهای تولیدی طلایه داران دانش در عرصه های کشاورزی می باشند

صاحب واحد پرورش مرغ تخمگذار:

مسؤولین فنی واحدهای تولیدی طلایه داران دانش در عرصه های کشاورزی می باشند

 

صاحب واحد پرورش مرغ تخمگذار در استان البرز گفت: مسؤولین فنی واحدهای تولیدی به عنوان صاحبان دانش فنی تولید، طلایه داران دانش در عرصه های کشاورزی می باشند و با ارائه مشاوره های علمی و فنی موجبات افزایش راندمان تولید را فراهم می نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، سامان حاج وزیری در گفتگوی اختصاصی با سنم گفت: در واحدهای بزرگ تولیدی در هر بخش نقش یک مسئول فنی با تجربه تاثیر به سزایی بر تولید و آرامش خاطر سرمایه گذار واحد دارد و در صورت هماهنگی بین همه طرفین به طور خودکار بهره وری و امنیت کار بسیار بالا خواهد بود.

وی تصریح کرد: نقش سازمان نظام مهندسی برای ارتباط بین مسؤولین فنی واحدها با یکدیگر و ایجاد فضایی برای تعامل و انتقال تجربه مسؤولین فنی به یکدیگر و توانمندسازی مسؤولین فنی با اطلاعات روز دنیا می باشد که این امر سبب می گردد مسؤول فنی دچار آزمون و خطا در واحد نشود و این خود عامل سوددهی بالا در واحد خواهد بود.

این سرمایه گذار بخش کشاورزی گفت: تجربه خوب استفاده از کارشناسان توانمند سازمان نظام مهندسی کشاورزی همواره باعث افزایش آرامش خاطر اینجانب و مجموعه شده است و به همین دلیل از حضور هر تعداد کارشناس توانمند که همانند گذشته منجر به افزایش بهره وری و پیشرفت مجموعه باشند با آغوش باز و اطمینان خاطر استقبال می نمایم.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها