سیاست های وزارت جهادکشاورزی بایستی حمایت کننده و پشتیبان کشاورزان و تولیدکنندگان باشد

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان در دیدار با رییس سازمان مرکزی:
سیاست های وزارت جهادکشاورزی بایستی حمایت کننده و پشتیبان کشاورزان و تولیدکنندگان باشد

رییس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان گیلان گفت: سیاست های و برنامه بخش کشاورزی بایستی حمایت کننده و پشتیبان کشاورزان و تولیدکنندگان بوده و موجبات افزایش بهره وری و اعتلای بخش کشاورزی را فراهم نماید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان، در دیدار با رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، ضمن تأکید بر اهمیت بخش کشاورزی در اقتصاد کشور، اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم مجلس یازدهم؛ بهبود معیشت مردم به ویژه کشاورزان، هدایت نقدینگی به سمت تولید و بهره گیری از ظرفیت های عظیم مردمی است که امیدواریم با همکای همه دستگاه های اجرایی و تشکل های تخصصی گام های مؤثری برداریم.
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت انتقال دانش تولیدی به عرصه های کشاورزی گفت: سازمان نظام مهندسی به عنوان یک نهاد دانشی و تسهیلگر، بایستی با نهادسازی و ظرفیت سازی نسبت به این مهم اقدام نماید که خوشبختانه با توسعه مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی و اجرای قراردادهای سهم بری دانش از تولید، توانسته است گام های خوبی را در جهت تسریع جریان دانش در محیط های تولید و پیوند علم و تجربه  بردارد.
در این دیدار، رییس سازمان مرکزی ضمن ارائه اهداف و برنامه های سازمان در دوره پنجم، گفت:: سازمان نظام مهندسی با هدف نهادسازی و تسریع جریان ورود دانش به محیط های تولیدی شبکه غیردولتی تحت عنوان مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی را راه اندازی کرده است که در نزدیکترین نقطه به محیط های تولید خدمات مورد نیاز کشاورزان را ارائه می نماید.
وی اظهار داشت: این سازمان در راستای اجرای برنامه های مهارت آموزی، واحدهای تولیدی بهره ور و پیشرو را به عنوان مراکز توان افزایی و مهارت آموزی غیردولتی انتخاب و دوره های مهارت آموزی مورد نیاز دانش آموختگان را ارائه می نماید.
رمضان نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی در این دوره از فعالیت خود، اقدامات مؤثری را در جهت تسریع، تسهیل و روان سازی صدور مجوزها انجام داده است که حذف استعلامات موازی و غیرضرور، راه اندازی سامانه اعتبارسنجی پروانه ها و کاهش زمان بری از جمله این اقدامات می باشد.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها