مراکز مهارت آموزی نقش مهمی در ارتقای و انتقال آموزش های عملی جدید به کارشناسان دارند

مدیر مرکز توان افزایی و مهارت آموزی مودت قاین:

 مراکز مهارت آموزی نقش مهمی در ارتقای و انتقال آموزش های عملی جدید به کارشناسان دارند

 مدیر مرکز توان افزایی و مهارت آموزی شرکت تعاونی مودت قاین گفت: پس از گذراندن دانش تئوری در مراکز آموزش عالی، مراکز توان افزایی و مهارت آموزی نقش مهم در ارتقای و انتقال دانش و آموزش های جدید به کارشناسان دارند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، مهندس انصاری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سنم اظهار داشت: انتقال مهارت به کارشناسان معرفی شده از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و کار عملی در واحدهای تولیدی، باعث ارتقای سطح مهارت فنی و حرفه ای می گردد.

 وی گفت: جذب مهارت آموز توسط فارم های تولیدی با عنایت به فواصل، متغیر بوده و بر اساس نیاز منطقه و واحدهای تولیدی و خدماتی انجام می شود.

 مدیر مرکز توان افزایی و مهارت آموزی شرکت تعاونی مودت قاین اذعان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی با شناسایی واحد های تولیدی و اعضای مستقر در دهستان می تواند بر اساس نیاز و ظرفیت مرکز به مهارت آموز، اقدامات لازم را انجام دهد.

 مهندس انصاری با اشاره به انتقال و اشاعه دانش و اطلاعات کشاورزی در مرکز توان افزایی و مهارت آموزی گفت: مهارت آموزان معرفی شده با کار و تجربه عملی، اطلاعات فنی را به یکدیگر انتقال می دهند که این باعث افزایش راندمان و بهره وری در واحد تولیدی می شود.

 این مدیر موفق ضمن تقدیر از اقدامات سازمان نظام مهندسی کشاورزی از اجرای برنامه های مهارت آموزی با مشارکت بخش خصوصی و بهره گیری از ظرفیت های مردمی، تصریح کرد: انتظار می رود سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هماهنگی های لازم را جهت استفاده از امکانات دستگاه های اجرایی برای برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی برای مراکز انجام دهد.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها