آموزش مهارت و فناوري يكي از اركان اصلي توانمندسازي سرمايه های انساني و امكان ثروت آفريني و اشتغالزايي است

مهارت آموز موفق مرکز مهارت آموزی خالقی زاده در یزد:

آموزش مهارت و فناوري يكي از اركان اصلي توانمندسازي سرمايه های انساني و امكان ثروت آفريني و اشتغالزايي است

مهارت آموز مرکز خالقی زاده در باره ضرورت و نقش دوره های مهارت آموزی در ارتقای توانمندی کارشناسان، گفت: آموزش مهارت و فناوري يكي از اركان اصلي توانمندسازي سرمايه انساني و امكان ثروت آفريني و اشتغالزايي به شمار مي رود. کارشناسان با شرکت در دوره مهارت آموزی تجربه ای لازم که منجر به امر اشتغال می شود را بدست می آورند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم استان یزد، مهندس هانی خضری در پاسخ به کیفیت دوره مهارت آموزی طی شده در مرکز ، بیان کرد:کیفیت دوره طی شده خوب بوده است از آنجایی که انتقال تجربیات و کسب مهارتی که در دوره به دست آمد نشان از کیفیت بالا و خوب دوره مهارت آموزی است.
وی نحوه ی همکاری مرکز مهارت آموزی با مهارت آموزان و انتظارات مهارت آموزان از مرکز را به این شکل توضیح داد: در اختیار گذاشتن تجربیات کافی به مهارت آموزان و هدایت مهارت آموز در بدست آوردن تجربه و مهارت خوب از دوره ، انتظار مهارت آموز است.

خضری به انتظارات مهارت آموزان از سازمان نظام مهندسی کشاورزی اشاره کرد و افزود: حمایت و به کارگیری مهارت آموزان، اشتغال زایی، ارائه تسهیلات کم بهره برای راه اندازی کسب و کار، بیمه شدن از طرف سازمان طی دوره و ارائه خدمات بیمه ای نیز از خواسته های مهارت آموز از سازمان نظام مهندسی کشاورزی است.

این مهارت آموز در پاسخ به اینکه دوره مهارت آموزی در اشتغال و ارتقای توانمندی های حرفه ای شما چقدر موثر بوده، گفت: دوره مهارت آموزی اثر مستقیم و زیادی در اشتغال و ارتقای توانمندی ها دارد این دوره برای نمود کردن توانمندی های هر فرد فارغ التحصیل دانشگاهی لازم است تا علم و دانش با مهارتی که از دوره بدست میاد ادغام شود.

شایان ذکر است، مهندس هانی خضری پس از گذراندن دوره مهارت آموزی در مرکز توان افزایی و مهارت آموزی خالقی زاده، مشغول به فعالیت شده است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها