اجرای سند راهبردی سازمان نظام مهندسی با رویکرد بهره گیری از ظرفیت های مردمی

معاون اداری و مالی سازمان مرکزی در شورای هماهنگی مدیران اداری و مالی استان ها:

اجرای سند راهبردی سازمان نظام مهندسی با رویکرد بهره گیری از ظرفیت های مردمی

 

معاون اداری و مالی سازمان مرکزی گفت: اجرای سند راهبردی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با رویکرد بهره گیری از ظرفیت های مردمی و استفاده از ظرفیت اعضای سازمان در دست پیگیری می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، محمدتقی علیزاده برمی در شورای هماهنگی مدیران اداری و مالی استان ها که به صورت مجازی برگزار شد، با تأکید بر این که دانش و سرمایه از عوامل پیشران و پیشبرنده جهش تولید در بخش کشاورزی می باشند، افزود: این سازمان با الهام از بیانیه گام دوم انقلاب و با اتکای به فرمان رهبری، تمامی برنامه ها، فعالیت ها و اقدامات خود را در این راستا قرار داده است.
وی با اشاره به تاکید رهبری در خصوص ضرورت محسوس تر شدن اثر عینی راه افتادن تولید، تصریح کرد: این مهم نیازمند همکاری و خمیاری تمامی همکاران ستادسی و استانی و همچنین واقعیت گرایی برنامه ها، دوری از هر گونه شعارزدگی و نگاه علمی مبتنی بر توانمندی های داخلی و ظرفیت های مردمی است.
شایان ذکر است در این نشست مدیران اداری، امور مالی و سرپرست معاونت آموزشی موضوعات مربوط به حوزه کاری و همچنین زمینه های همکاری و تعامل فیمابین را مطرح و مورد بررسی قرار دادند.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها