بازدید رایگان از نمایشگاه های (اتماک-آی فارم) و (آی‌فارم) – ( نمایشگاه های بین‌المللی شهرآفتاب تهران) ویژه اعضا و بهره برداران

نمایشگاه بین المللی مکانیزاسیون، ماشین آلات و ادوات کشاورزی ایران (اتماک-آی فارم)

نمایشگاه تخصصی بین‌المللی باغبانی، گلخانه، نهاده، گیاهان دارویی و صنایع وابسته (آی‌فارم)

اولین دوره نمایشگاه بین المللی آیفارم “با موضوع تخصصی باغبانی، گلخانه و نهاده ها” همزمان با سومین دوره نمایشگاه بین المللی اتماک-آیفارم “با موضوع مکانیزاسیون کشاورزی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته” و دومین دوره نمایشگاه بین المللی آیفارم-ایرکس “با موضوع تجهیزات و سیستم های نوین آبیاری و آبرسانی کشاورزی، باغبانی و فضای سبز” با مشارکت و همکاری معاونت امور باغبانی وزارت جهادکشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در تاریخ دوم لغایت پنجم مهرماه سال جاری در مرکز نمایشگاه های بین‌المللی شهرآفتاب تهران برگزار می شود.

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از تمامی اعضای حقیقی و حقوقی، کلیه انجمن‌ها و شرکت‌های فعال در بخش های کود، بذر، سموم کشاورزی، مکانیزاسیون و تولید نهال و همچنین بهره‌برداران و گلخانه‌داران دعوت می نماید از این رویداد مهم و مشترک بازدید به عمل آورند.

غرفه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در این نمایشگاه، منتظر حضور سبز و فعال تمامی علاقمندان و فعالان بخش کشاورزی می باشد. ساعت بازدید نمایشگاه 10 الی 17 ایام برگزاری نمایشگاه می باشد.

هزینه ایاب و ذهاب رایگان می باشد (بازدید از نمایشگاه رایگان است)

زمان، تاریخ و مکان حرکت: 7 صبح روز پنج شنبه 4 مهرماه سال جاری (1398/07/04) از محل ساختمان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان (حضور 10 دقیقه قبل از حرکت الزامی می باشد).

مهلت ثبت درخواست: تا ساعت 9 صبح روز شنبه 98/06/30 می باشد.

در صورت به حدنصاب رسیدن متقاضیان، بازدید از نمایشگاه از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

جهت ثبت درخواست بازدید از طریق فرم ثبت الکترونیکی درخواست اقدام نمایید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها